IBD-viikko 2019 – Kampanjailme

IBD-viikkoa (IBD Awareness Week) vietetään vuosittain joulukuun ensimmäisellä viikolla. Viikolla halutaan tuoda esille tulehduksellisia suolistosairauksia (IBD) ja muistuttaa siitä, että kaikki sairaudet eivät näy ulospäin.

Ideoin ja suunnittelin kampanjan visuaalisen ilmeen. Lisäksi suunnittelin ja toteutin kampanjaan liittyviä materiaaleja: Animoituja videomainoksia Onnibusseihin, metroihin ja raitiovaunuihin, bannereita verkkosivuille, julisteita ja flyereita.

Asiakas

Chron ja Colitis ry, Takeda

Työnantaja

Myy Agency

Mitä tehtiin

Kampanjan visuaalinen ilme, kampanjamateriaalien suunnittelu ja tuotanto

Suunnittelin ja tuotin After Effectsillä muutamia animoituja videoita, joita näytettiin metroissa ja raitiovaunuissa kampanjaviikon aikana.

Suunnittelin ja tuotin After Effectsillä muutamia animoituja videoita, joita näytettiin metroissa ja raitiovaunuissa kampanjaviikon aikana.

Toteutin myös muutamia videoita, joita näytettiin kampanjaviikon aikana muutamilla Onnibussien reiteillä.

Pätevää suunnittelijaa vailla?

Olen avoin niin pienille kuin suuremmille projekteille ja erilaisille yhteistyökuvioille. Älä epäröi ottaa yhteyttä jos tarvitset apua markkinointiviestinnän ja graafisten projektien toteutukseen.