Torpanpiha – Brändi-ilmeen uudistus

Torpanpiha uudisti brändi-ilmeensä vuonna 2020. Toimin projektissa freelancer Visual Designerin roolissa. Ideoin ja suunnittelin logon päivityksen ja muut ilmeen elementit. Sinisen Härän tiimi viimeisteli projektin loppuun ja tuotti mm. verkkosivujen uudistuksen uuden brändi-ilmeen mukaisesti.

Logoon ja ilmeeseen ei haluttu kovin radikaalia muutosta, enemmän toivottiin raikkaampaa ilmettä. Uudistin logon tyylitellen typografian ja päivänkakkaran hieman modernimmaksi mutta säilyttäen samalla brändin rentouden ja mutkattomuuden. Väripaletti, kuvamaailma ja typografia päivitettiin. Visuaalisiin elementteihin tuotiin myös uusia graafisia kuvituselementtejä tuomaan asiantuntevaa mutta mutkatonta tunnelmaa esimerkiksi verkkosivuille tai digimainonnan materiaaleihin.  

Huom! Logoa lukuunottamatta, alla olevissa työnäytekuvissa on asiakkaalle esitettyjä ehdotuksia miltä uuden ilmeen erilaiset elementit näyttäisivät mahdollisissa käyttökohteissa ja materiaaleissa. 

 

Asiakas

Torpanpiha

Työnantaja

Mainostoimisto Sininen Härkä

Mitä tehtiin

Logon ja brändi-ilmeen uudistus

Uusi päivitetty logo
Vanha logo
Esimerkkejä ilmeestä erilaisissa materiaaleissa
Sinisen Härän toteuttama verkkosivusto

Pätevää suunnittelijaa vailla?

Olen avoin niin pienille kuin suuremmille projekteille ja erilaisille yhteistyökuvioille. Älä epäröi ottaa yhteyttä jos tarvitset apua markkinointiviestinnän ja graafisten projektien toteutukseen.